שירות ותמיכה

שירות לקוחות
לקוחות יקרים,
הצוות שלנו יטפל בפנייתכם בכל אחד מערוצי השירות, אנא השאירו לנו פניה לפי הנושא הרצוי ואנו נדאג לטפל בה בהקדם ובדרך הטובה ביותר ובשעות הפעילות.



תאונה ? אנחנו לרשותך

במקרה של תאונה אנחנו עומדים לרשותכם, לא משנה איזה ביטוח יש לכם, מקיף או צד ג ואפילו רק ביטוח חובה, חשוב לדעת כיצד להתנהג לאחר תאונה. מחלקת התביעות שלנו עומדת לרשותכם בתביעות נגד צד ג' (רכב אחר שפוגע בכם) וכמובן למבוטחי ביטוח מקיף בתביעות נזק עצמי, אבדן גמור (טוטאלוס) ובגניבה.

דיווח על תאונה

שעות הפעילות
מכירות, חידושים והזמנות:
בימים א'-ה' 08:30-16:00
יום ו' 08:30-12:00

ימי ו' מענה דיגיטלי ואימות הזמנות בלבד.

שירות לקוחות:
ימים א' – ה' 08:30 – 15:00


תביעות:
ימים א' – ה' 08:30 – 16:00
דרכי יצירת קשר
דוא"ל [email protected]


ווטסאפ 054-5908200


טלפון 03-7200500


טופס יצירת קשר

שאלות נפוצות

מועד כניסת הכיסוי לתוקף בביטוח מקיף או צד ג' הוא יום תחילת הביטוח. לעומת זאת בביטוח חובה, מועד כניסת הביטוח לתוקף הינו המועד בה הוחתמה התעודה בחותמת "שולם בתאריך + שעה" ולא לפני תאריך תחילת הביטוח. מכיוון שתעודת חובה חייבת לצאת עם אותה חותמת "שולם בתאריך" חברות הביטוח מבקשות לבצע את התשלום בעסקה סגורה באשראי, כדי החותמת "שולם" תהיה נכונה ותצא במועד הפקת הפוליסה.

החל משנת 2021, פוליסת ביטוח חובה לרכב יכולה להיות מוחזקת ברכב באופן דיגיטלי. כלומר, ניתן להציג בביקורת או במבן רישוי (טסט) את העותק הדיגיטלי שנשלח אליך. לא קיבלת את העותק של הפוליסה ? ניתן לכתוב לנו בווטסאפ 0545908200 או במייל [email protected] ולקבל את העתק הפוליסה בשעות הפעילות.

ראשית, ניתן להתעדכן בכל אחד מאמצעי יצירת הקשר מה סטטוס ההזמנה. בדר"כ אם מועד תחילת הביטוח הוא ליום ההזמנה או בסמוך לכך אנו נותנים לכך עדיפות באישור והפקת הפוליסה בהקדם האפשרי. כשמועד תחילת הביטוח הוא לחודש הבא ואינו סמוך להיום, אנו ניתן קדימות לטיפול בהזמנות הנדרשות למתן כיסוי ביטוחי להיום. בנוסף, ישנם מועדים קבועים שבהם ישנם עומסים גדולים במחלקת ההזמנות וההפקה כמו בימים אחרונים של החודש וגם ביום העסקים הראשון של החודש. בימים אלו מחלקת ההפקה ממשיכה לעבוד עד לסיום הטיפול בכל ההזמנות.
לכן אנו ממליצים להקפיד לחדש ביטוח רכב הרבה לפני סוף החודש ולהימנע מהמתנה.

עליך לקבל מחברת הביטוח הקודמת שלך אישורי ניסיון העבר ביטוחי שלך. את האישור ניתן לקבל ממוקדי השירות של חברות הביטוח, באיזור האישי בחברת הביטוח ובאתר "הר הביטוח" הממשלתי.
לאחר קבלת האישורים הנדרשים יש להעבירם אלינו למחלקת הבקרה כפי שמוסבר כאן https://www.hova.co.il/customer-service/send-claims-history-car/

אם ביטוח נרכש ב 1 לחודש או ב 20 לאותו חודש, הביטוח בכל מקרה יסתיים בתום שנה מתאריך ה 1 לחודש תחילת הביטוח. אך המבוטח לא ישא בתשלום עבור 19 ימים שחלפו עד ל 20 לחודש.
לכן מחיר הביטוח יהיה נמוך יותר מלעומת תחילת ביטוח ב 1 לחודש.
דוגמה:
תאריך תחילת ביטוח 1/6 – תאריך סיום ביטוח 31/5 (כך שהביטוח יתחדש ב 1/6).
תאריך תחילת ביטוח 22/6 – תאריך סיום ביטוח 31/5 (כך שהביטוח יתחדש ב 1/6 ומחיר הביטוח נמוך יותר ב 21 ימים בהתאמה).

מזל טוב, אם הרכב הישן עדיין ברשותך, חשוב להשאיר עליו את הביטוח בתוקף ולא לבטל אותו עד שהרכב כבר לא ברשותך. ניתן לרכוש ביטוח חדש לרכב החדש ולבטל את הביטוח הישן כשהרכב הקודם כבר לא ברשותך.
אם הרכב הישן לא ברשותך, ניתן לבצע החלפת רכב (פעם בשנה) בפוליסת הביטוח. חשוב לזכור שעם ביצוע הפעולה, הכיסוי לרכב הישן כבר לא יהיה בתוקף.

ביטוח חובה:
אם הרכב נמכר ואיננו בבעלותך, חשוב לבצע שני פעולות לצורך ביטול תקין ומהיר:
לשמור על מסמך אישור העברת בעלות כדי לצרף אותו לבקשת הביטול.
לתעד הודעה לקונה הרכב, בה מודיע לו המוכר על ביטול הפוליסה החל מיום ____ (תאריך הביטול).
את שני האסמכתאות הנ"ל תצטרכו לצרף לבקשת ביטול ביטוח חובה. אם הרכב לא נמכר ניתן לבטל ביטוח חובה בהודעה ללא צירוף המסמכים הנ"ל.

ביטוח מקיף / צד ג:
אם הרכב נמכר או ירד מהכביש או נגנב – יש להעביר אסמכתא כדי לבטל מיום שלאחר האירוע. חשוב להקפיד לא לבטל ביטוח ביום מכירת הרכב, או ביום התאונה וכד' כדי שלא יבוטל כיסוי ביטוחי דווקא ביום שבו הביטוח אמור לתת מענה.
אם הרכב לא נמכר או הושבת / נגנב – אין צורך לצרף מסמכים כלשהם אלא רק למלא בקשה לביטול.
אם קיים סעיף שעבוד בביטוח מקיף – חייב להעביר "אישור הסרת שיעבוד" (מהגורם המלווה) כדי לבטל את הביטוח.

page loader

מחפשים לך ביטוח משתלם....

המערכת מאתרת עבורך הצעות משתלמות ממגוון חברות ביטוח:

ההצעות באתר כוללות הנחות מיוחדות ופירוט תנאי הביטוח באופן הכי שקוף שיש.