ביטוח נהג חדש וצעיר

הפוליסה לביטוח רכב לנהג חדש או צעיר הינה למעשה פוליסת ביטוח רכב סטנדרטית. מה שמיוחד בה הוא הכיסוי הביטוחי הניתן לנהג חדש או צעיר בשימוש ברכב.

מה זה נהג חדש ונהג צעיר ?

נהג חדש – על פי חוק, מוגדר כנהג שטרם חלפו שנתיים מיום לאחר קבלת רישיון הנהיגה.

חלק מחברות הביטוח מחשיבות נהג חדש כנהג בעל וותק נהיגה של עד שנה. כלומר, מי שמחזיק ברישיון נהיגה מעל שנה, יוכל ליהנות מהצטרפות למסלולים מוזלים ופוליסה עם השתתפות עצמית נמוכה.

נהג צעיר – נהג שגילו מתחת ל 24 שנים.

הדרך היחידה לדעת באיזה חברת ביטוח הכי משתלם לרכוש ביטוח לנהג חדש ולנהג צעיר היא לבצע השוואת מחירי ביטוח רכב בין כמה שיותר חברות ביטוח ולבדוק כמה עולה ביטוח נהג חדש ובאילו חברות ביטוח.

סוגי ביטוח רכב לנהג חדש:

פוליסת ביטוח מקיף לנהג חדש מכסה נזקי לרכב שלך ובנוסף נזקים שיגרמו לרכב אחר, הפוליסה מיועדת למי שמעוניין בכיסוי מקיף הכולל כיסוי לנהג חדש למשך שנה.

נזק עצמי
גניבה וטוטאלוס
כיסוי לצד ג
נזק גוף (ביטוח חובה)
שירותי דרך

מידע ביטוח מקיף

ביטוח צד ג', מכסה מפני נזק שעלול להגרם לרכב או רכוש של אחרים, אינו מכסה נזק עצמי ולכן מחירו נמוך לעומת מקיף. הביטוח מיועד למי שמעוניין בכיסוי לנהג חדש לכל השנה.

נזק עצמי ללא
גניבה וטוטאלוס ללא
כיסוי לצד ג
נזק גוף (ביטוח חובה)
שירותי דרך

מידע ביטוח צד ג

ביטוח חובה מכסה נזקי גוף בלבד לנהג, לנוסעים והולכי הרגל עקב שימוש ברכב , החוק מחייב כל בעל רכב מנועי לדאוג לכיסוי ביטוח חובה בהתאם לגיל הנהג הצעיר ביותר.

נזק עצמי ללא
גניבה וטוטאלוס ללא
כיסוי לצד ג ללא
נזק גוף
שירותי דרך (בתשלום נוסף לבחירה) 340 ₪

מידע ביטוח חובה

לא משנה היכן הביטוח המקיף לרכב שלך

מפרידים את ביטוח החובה מביטוח המקיף / צד ג' וחוסכים

נהג צעיר או חדש, שווה לך להתעכב על הנושא הזה לרגע:
כל חברות ביטוח הרכב, משווקות ביטוח מקיף או ביטוח צד ג' יחד עם ביטוח חובה. זאת למרות שאין באמת קשר בין ביטוח החובה (שמכסה נזק גוף) לבין ביטוח המקיף / צד ג' (שמכסים נזקי רכוש), שתי הפוליסות שונות ואינן תלויות אחת בשניה.
אנו היחידים שמשווים ומשווקים ביטוח חובה בלבד כולל לנהגים צעירים וללא תלות בביטוח מקיף או צד ג'. במידה וקיבלת הצעה טובה לביטוח מקיף או צד ג' אך ההצעה לביטוח חובה שקיבלת יקרה, חשוב להשוות מחירי ביטוח חובה ולחסוך מאות ש"ח בקלות.
ביטוח חובה הכי זול

פתרונות נוספים לביטוח נהג חדש

ביטוח נהג חדש וצעיר ב 2,500 ש"ח לשנה

מוסיפים לביטוח מקיף וחובה של נהגים בוגרים רק 2,500 ש"ח לשנה ונהנים מכיסוי לכל השנה לנהג חדש ו/או צעיר, אם קיים נהג נוסף הוא כלול במחיר (לא יותר משני נהגים).
ניתן להוסיף כיסוי לשני כלי רכב נוספים במחיר של 1,500 ש"ח לכל רכב נוסף !!!
מה נדרש לעשות ? לרכוש מול מחלקת המכירות בטלפון 3504* ביטוח מקיף וחובה לנהגים מעל גיל 24/30/40/50 במסלול young ולהוסיף את הכיסוי ב 2,500 ש"ח בלבד.
הכיסוי מיועד לנהגים חדשים וצעירים מגיל 16.9 ועד 22 כולל.
יתרונות:
אין צורך בהפעלה לפני ואחרי כל נסיעה.
אין הגבלת שעות או ימים – הכיסוי קיים בכל שנת הביטוח.
אין הגבלת קילומטרים – לא משנה כמה נסעת.
אין צורך בהתקנה מורכבת של מערכות מסובכות.
הכיסוי צובר לנהג החדש אישור העדר תביעות (כיוון שהוא נהג נקוב בשם)
אין התייקרות של השתתפות עצמית לכל הנהגים ברכב אלא רק לנהג הצעיר.
ניתן להוסיף מספר כלי רכב בתוספת תשלום (סה"כ עד 3 רכבים).
הטבות ופינוקים ממשיים לנהגים הזהירים.
נהג צעיר

הוספת נהג חדש/מזדמן לפי ימים – החל מ 25 ש"ח ליום

אם הנהג הצעיר או החדש איננו נוהג ברכב בדרך קבע אלא נהג מזדמן, לדוגמה: חייל שחוזר מידי פעם ורק בסוף שבוע. קיים פתרון במספר חברות ביטוח, שמאפשר לך לרכוש ביטוח חובה ומקיף לפי נהג שאינו "צעיר" (גיל 24/30/40 ומעלה) ובמחיר נמוך ותחרותי. ורק כשיש צורך בנסיעה של נהג מזדמן, ניתן להכנס לאיזור האישי אונליין בחברת הביטוח ולהפעיל כיסוי לנהגים ללא הגבלה לתקופה קצרה שתאפשר כיסוי גם לנהג צעיר וחדש וללא צורך בהוספת סכומים אסטרונומיים (עלות של כ 25-45 ש"ח ליום ביטוח).
ניתן לרכוש את האפשרות הזו גם בביטוח חובה ומקיף וגם בביטוח חובה וצד ג. יש לבחור חברת ביטוח שמאפשרת את השירות (לא כל חברה מציעה את הפתרון), לכן לעיתים שווה לשלם כמה שקלים יותר בזמן הרכישה השנתית כדי שתהיה האופציה להוספת הכיסוי.
לקבלת הצעת מחיר לביטוח שכזה – ניתן לבצע השוואה באתר או לדבר איתנו.
מחירים לדוגמה:
שלמה ביטוח: 90 ש"ח ל 3 ימים
או 75 ש"ח ל 3 ימים בפוליסת צד ג
הראל חברה לביטוח: 88 ש"ח ל 3 ימים ורק במקיף
שומרה חברה לביטוח: 120 ש"ח ל 3 ימים
מנורה מבטחים: 90 ש"ח ל 4 ימים
למידע נוסף על נהג מזדמן לפי כל חברת ביטוח
יתרונות:
רכישת פוליסה במחיר נמוך ובתנאים טובים יותר, תשלום רק בעת הצורך.
חסרונות:
צורך בהפעלה אקטיבית כדי לקבל כיסוי, לעיתים מספר הפעמים מוגבל.
נהג זמני

ביטוח לנהגת צעירה ו/או חדשה

מסלול ייחודי שמכסה בביטוח מקיף או צד ג כל נהג מעל גיל 24/30/40 ומעלה ובנוסף כולל אפשרות להוספת כיסוי קבוע (לא מזדמן) לעד שתי נהגות צעירות ו/או חדשות נקובות בשם (נהגות xפציפיות). מדובר בפוליסה שחוסכת משמעותית ביחס לפוליסה סטנדרטית עם נהג צעיר.
הסיבה היא שחברת הביטוח המשווקת מעריכה שנהגת צעירה זהירה יותר מנהג צעיר. בנוסף, בתאונות בהן מעורבת נהגת גובה הנזק הינו קטן יותר.
יתרונות:
בדר"כ מחיר נמוך יותר.
חסרונות:
מתאים רק כשיש נהגת צעירה, רק חברת ביטוח אחת מציעה את המסלול.
נהגת צעירה

טיפים חשובים ברכישת ביטוח רכב לנהג חדש

אישורי העדר תביעות על שם ההורים

הפרמטר המשפיע ביותר על מחיר ביטוח נהג צעיר וחדש הוא העבר הביטוחי. ביטוח נהג חדש וצעיר עם שלוש שנים ללא תביעות יעלה בדר"כ פחות מגיל 24 ואפילו 30 ללא עבר ביטוחי.
הבעיה שרוב הנהגים הצעירים לא מחזיקים רכב בבעלותם לפני גיל 24, מהיכן יביאו אישור עבר ביטוחי ? התשובה: חברות הביטוח יסכימו לתת הנחת היעדר תביעות לנהג שרכש רכב ואין לו עבר ביטוחי על שמו, אם הוא מציג עבר ביטוחי על שם הוריו (רק הורים בלי אחים, דודים, סבים וכד') ובנוסף הצהרה על נהיגה ברכב הורים ומגורים באותה כתובת, חלק מחברות הביטוח תבקשנה לראות גם את הפוליסה של ההורה כדי לוודא שהיא באמת כיסתה נהגים צעירים וחדשים ושלא נעשה כאן נסיון לקבל הנחת עבר ביטוחי למי שלא היה מבוטח.
בסיטואציה כפי שתוארה (הנחת היעדר תביעות על שם ההורים) אם לבעל הרכב קיים רשיון נהיגה של שנה או שנתיים, הוא לא יוכל לקבל הנחת היעדר תביעות של 3 שנים, מכיוון שלא יכול להצהיר שנהג על רכב ההורים בתקופה שלא היה לו רשיון נהיגה.

מה לא לעשות כדי להוזיל את המחיר

ראשית, לא ליפול למלכודת "הנהג העיקרי" כי אין הגדרה כזו בביטוח "נהג עיקרי". אם אתם נשאלים בשאלון ההצטרפות לביטוח מי הנהג הצעיר ביותר ברכב, תמסרו את הפרטים של הנהג הצעיר ביותר ברכב.
עניין מהותי הוא לענות לענות תשובות נכונות, מלאות וכנות לשאלות ההצטרפות כמועמדים לביטוח, היכן שהשאלה לא ברורה תשאלו ותוודאו שאתם נותנים תשובה נכונה.
בביטוח חובה ההגדרה לגיל הנהגים ברכב היא לפי גיל הנהג הצעיר ביותר "הצפוי לנהוג" ברכב, לדוגמה חייל או סטודנט שנוהג ברכב פעם בחודש הוא נהג "צפוי" ברכב בהחלט. מי שיצהיר שבנו איננו צפוי לנהוג ברכב וזה יהיה מעורב חלילה בתאונה, יצטרך ככל הנראה לעמוד בקשיים מול חברת הביטוח ובחקירות אם היה צפוי או לא, מכיוון שביטוח חובה מכסה נזקי גוף, לא כדאי לקחת סיכון בנושא.

לא להיות נעולים רק על המחיר

כולם רוצים לשלם פחות, זה ברור מקובל ובשביל זה אנחנו כאן, יחד עם זאת, המחיר איננו חזות הכל, הרי את הביטוח אנחנו רוכשים כדי להקל על חיינו במקרה של תאונה או תביעה. לכן חשוב לשים לב: מי נותן לכם שירות לאחר הרכישה, אילו שירותים נלווים כלולים בהצעת המחיר ומה גובה ההשתתפויות העצמיות בפוליסה. חשוב שהעיסוק הטבעי במחיר הפוליסה לא יבטל את המשמעויות של הפרמטרים הנוספים.

אולי כבר משתלם לרכוש רכב נוסף ?

לעיתים ביטוח נהג חדש וצעיר כל כך יקר שאולי כבר כדאי לשקול רכישת רכב נוסף עבור הנהג הצעיר/חדש ?
מעבר לעניין הכלכלי שכמובן יעלה יותר מרכישת ביטוח ישנו גם פאן שאיננו כלכלי כגון רכישת ניסיון ותחושת עצמאות. הדילמה הזו עולה בדר"כ כשקיימת פוליסת ביטוח מקיף לרכב יקר. הוספת ביטוח נהג צעיר וחדש לביטוח מקיף כזה מייקרת משמעותית את הפרמיה באלפי שקלים. במצב כזה ניתן לשקול לרכוש עבור הנהג הצעיר רכב נוסף שמחירו נמוך יותר ויהיו לכך היתרונות הבאים:
1. לא צריך להוסיף נהג חדש או צעיר לביטוח המקיף הקיים ולחסוך את הפרמיה.
2. הנהג הצעיר מתחיל לצבור רצף ביטוחי על שמו וליהנות מהיתרונות מכך בעתיד.
3. אם חלילה ייתבע הנהג בעל ביטוח לרכב לנהג חדש או צעיר היא תירשם על שמו ולא תפגע בעבר הביטוחי הנקי ע"ש ההורה.
4. ברכב שנרכש ניתן לרכוש ביטוח חובה וצד ג' לנהג צעיר/חדש במחיר שיהיה נמוך משמעותית מביטוח מקיף לרכב.
כאמור צבירת נסיון של הנהג הצעיר בתפעול כל מכלולי הרכב, תדלוק, אחזקה, בדיקת שמן מים ועד שטיפת הרכב, כמובן שנוחות ועצמאות של כל הנהגים בהוספת כלי רכב נוסף.
למי שמעוניין לבחור באפשרות זו אך חושש לבטיחות הנהג הצעיר, יכול להוסיף לרכב מערכות בטיחות מתקדמות דוגמת מובילאיי, אלו כמובן לא מונעות תאונות לחלוטין אך מפחיתות משמעותית את הסיכון.

החיסכון מתחיל בהשוואת מחירים

דווקא מכיוון שמחירי הביטוח לנהג חדש יקרים משמעותית מפוליסות רגילות, חשוב מאוד להשוות מחירים לבדוק ולנסות לאתר את ההצעה הטובה ביותר ובכך החיסכון יכול להתבטא באלפי שקלים.
בישראל קיימות בסה"כ כ 15 חברות ביטוח, לקבל מכולן הצעת מחיר וגם להתמקח איתן זו משימה בלתי אפשרית, השוואת מחירים אונליין משקפת את תמונת המצב בשוק ומאפשרת לך לחסוך זמן וכסף.

לא לוותר על ביטוח צד ג' לרכב

נטיה של נהגים צעירים בעלי רכב ישן או כזה שערכו נמוך, לוותר על ביטוח צד ג' ולחסוך במחיר הביטוח. חשוב לזכור שביטוח צד ג' איננו חובה על פי חוק אך על פי כל הגיון אסור לוותר עליו ולא כדאי לעשות שימוש ברכב ללא כיסוי לצד ג. ביטוח צד ג' מגן עליכם מפני תביעות של אחרים נגדכם במקרה של נזק מתאונה, גובה התביעות עשוי להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים ולכן לא כדאי לוותר עליו.
כבר מבוטחים אצלנו ?
לשירות לקוחות, שירותי גרירה וחירום, טיפול בתביעות, שינויים בפוליסות, הוספת נהג זמני, העתקי פוליסה, ביטול והקפאת פוליסה ועוד:

שירות לקוחות
page loader

מחפשים לך ביטוח משתלם....

המערכת מאתרת עבורך הצעות משתלמות ממגוון חברות ביטוח:

ההצעות באתר כוללות הנחות מיוחדות ופירוט תנאי הביטוח באופן הכי שקוף שיש.